kisa

VARDAGSLYX - MENINGEN MED LIVET

Kategori: ALLMÄNT, TRÄNING & HÄLSA

 
 
 
Åhh, vad jag älskar vardagslyxen. Det är den jag lever för. Iofs är det inte vardag idag, utan Söndag men jag tror jag klargjort min poäng. Jag älskar helt enkelt att lyxa till det titt som tätt med en fancy omelett eller en drink till frukost. Det är inget jag har tid för varje dag och på måndagar, onsdagar och torsdagar blir det sällan en grov brödskiva utan oftast vitt, med någon ostskiva. Då blir hjärnan som segast, och för att hinna med vardagslyxen under dessa dagar och samtidigt hinna med min buss skulle jag antingen få laga till det innan jag går och lägger mig och sedan värma på eller vad som kan tänkas behvas göras eller så skulle jag får gå upp kl fyra och jag är inte så pigg på mågot av det faktiskt!
 
Så att då och då lyxa till det under en vanlig tråkig söndag eller en dag med mycket plugg känns riktigt härligt och vad jag har kommit fram till så är det förmodligen meningen med livet. 
 
 
Kommentera inlägget här: