kisa

TORSDAG

Kategori: ALLMÄNT

Hejsan!
Matilda snapade mig för ett tag sen. Snaps från bloggen, endast gamla inlägg. Det fick mig att känna mig lite setimental och sedan längtan och drift. Mamma har just givit mig en kopp varmt pepparmint te med mjölk. Just how I like it. Dock är jag mer förtjust i spear mint te än pepparmint, men det teet hittas bara i en kartong med fyra sorter varav jag bara gillar två så det är bara slöseri med pengar. Pepparmint är helt enkelt okej! 
 
Idag var första skoldagen på länge. Jag har väl inte längtat men det är inte heller min största fruktan. Imorgon är det fredag vilket innebär att det är en riktigt kort vecka. Känner för att åka och gymma imorn efter skolan men är inte så säker på om det kommer bli så. Är så klart sugen på att träna efter ett så långt uppehåll som jag haft men samtidigt känner jag inte för att slösa tre timmar efter skolan för att gymma 45 minuter på det. Känns inte värt det. Får spendera 2 tredjedelar av tiden att sitta på en buss eller vänta på den. Ska nog försöka göra det i helgen kanske. Who knows? Btw, har två prov nästa vecka i NK och matte så ska väl plugga till dem i helgen men att ta en plugghelg är jag inge vidare sugen på så kanske ska hänga kort med någon kompis, träna och plugga isåfall. Det låter bra. Ha ett fortsatt trevligt veckoslut allihopa!
 
Här är bilderna på mitt hår. Fotografierna ger dock ingen större rättvisa och det är helt enkelt bara bättre i verkligheten. Jag är betydligt mer nöjd över färgen nu än tidigare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: