kisa

SHOPPAT

Kategori: ALLMÄNT

Hejhej!
På söndag kväll insåg jag hur färgen såg ut. Det var väl inte bara misslyckat för jag diggade verkligen färgen, men jag hade klart och tydligt mindre färg i underhåret än i de översta lagren.
 
Så igår, måndag, tog jag, Moa, Ella och mamma en promenad i Värsås och sedan en sväng till stan. Jag hade fått presentkort av farfar och farmor på 600 kr och köpte lite smink (här nedan), två par örhängen från Ur&Penn och sedan en likadan hårfärg på H&M som innan. Sedan åkte vi och handla lite mer. Bl.a. Biltema (good looking guy alert) och Rusta där jag köpte ett par örhängen och en hårolja (här nedan). Btw, supermånen igår var bland de vackraste jag någonsin sett!
 
Idag har jag varit ute och gått med familjen, vi gick till tippen och slängde lite saker. Sedan fortsatte vi ut i skogen och när vi kom hem åt vi och jag började designa mitt nya schema eftersom jag gillar att ligga på planeringar. Sedan så bad jag mamma färga mitt hår eftersom hon är mer erfaren och det fanns många komplikationer under de tidigare färgningarna. Just nu sitter färgen fortfarande i håret och jag visar resultaten senare. Här nedan kommer mina inköp. (Dock inte hårfärgen.)
 
Puder från Isadora, 129 kr på Lindex (ISADORA: Anti Shine Mattifying Powder, Matte Beige)
 
Concealer från Isadora, 159 kr på Lindex (ISADORA: Color Correcting Concealer, Highlighter, Dark Circles)
 
Rouge från Maybelline, 129 kr på Lindex (Maybelline New York, FITme! Blush)
 
Hårolja för 60 kr på Rusta. (Natural World: Brazilian Keratin, Smoothing Therapy Hair Treatment Oil)
 
Örhängen från Rusta för 20 kr ord. 29 kr. 
Örhängen (montini) från Ur&Penn 20 kr, ord. 49 kr.
 
Örhängen (montini) från Ur&Penn för 20 kr, ord. 69 kr.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: