kisa

FREDAG

Kategori: ALLMÄNT

Hejsan!
Idag har jag varit as trött hela dagen så det var skönt att jag började halv tio och slutade två. Sedan åkte jag buss hem och var hemma vid tre. Vid klockan fyra ringde mamma och sa att jag skulle träffa henne på gymmet, så jag mös ett tag hemma, sedan åkte jag och Moa (som skulle på tennis) in till stan. Jag gick av vid Mariesjö och kilade till Friskis. Där mötte jag mamma som redan arit på spinning och så gymmade vi ett tag. Vid sju stängde gymmet så vi åkte till Elins esplanad och Kappahl och shoppade på rean. Mamma köpte lite kläder åt min syster, Ella och jag köpte en blå skjorta. Sedan hämtade vi Moa och åkte hem på de glashala gatorna undertiden som vi lyssnade på radion och diskuterade terrorismen i Frankrike.
 
När vi kom hem hade pappa gjort pizzor så hela familjen satte sig framför teven och mös. Efter Aktuellt om terrorattacken duschade jag och nu ska jag se filmen Hemma bäst. Är väldigt förväntansfull med tanke på att två riktigt bra skådespelare är med: Zooey Deschanel från TV-serien New Girl där hon spelar Jess och filmerna Bridge to Terabithia, Yes Man och (500) Days of summer samt Sarah Jessica Parker som är mest känd för att ha spelat Carrie Bradshaw i serien och filmerna, Sex and the city tillsammans med Cynthia Nixon, Kim Cattrall, Kristin Davis och Chris Noth.
 
Ha det fint!
Kommentera inlägget här: