kisa

2015

Kategori: ALLMÄNT

Gott nytt år!
Skiftet mellan 2014-2015 firades hemma hos Matilda med några klassisar. Det var trevligt!
Detta inlägget blir riktigt kort för måste fortsätta städa för att vi får gäster ikväll. Här kommer webcam-bilderna jag skulle ha lagt upp den 26.
 
Till mamma köpte jag en tvål och en body lotion på yves rocher, båda med doften liljekonvalj.
 
 
 
Till Matilda köpte jag en svart halsduk och ett trepack spetstrosor på Kappahl.
 
 
Till Jasmine köpte jag likadana trosor som till Matilda och ett par blå örhängen från Kappahl.
 
 
 
Till min 10-åriga syster Ella köpte jag ett halsband på Glitter. Det är neongult och cerisrosa. Jag köpte även ett ljusrosa vanilj-läppglans på H&M.
 
 
Till min 14-åriga syster Moa köpte jag två skönhetsprodukter på H&M. PROFFS hårolja och ett matt topplack (som inte kommit med på bild). 
 
 
 
Till min pappa köpte jag och Ella en plånbok tillsammans från Clas Ohlson.
 
 
Till farmor och farfar köppte jag, Ella och Moa en korg, två mörka choklader och ett grönt te. Sedan plockade vi mossa och använde röda band som vi klädde korgen med (bilder finns inte). Efter det la vi i hemmagjorda saker. Mina systrar gjorde mestadels teckningar men jag föddes inte med samma talang och bakade istället julgodis som ett par nyttiga chokladbollar (kakao, dadlar, russin, kokos, jordnötter, mandlar, olivolja, vaniljextrakt och kaffe), godis (marsipan, socker, kakaor, mjölk och hackade mandlar) samt ett par smörgåsmuffins (som jag ej kommer ihåg receptet på) eftersom min farmor är diabetiker. 
Nu måste jag kila!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: